Wednesday 31 October 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 13 MAY 01, 2018 (新加坡 Day 3D)



臨離開新加坡前,  要退回公車票, 可取回車票內的按金.  搭夜機, 機場比較寧靜, 可以慢慢行兼影吓相.



美食廣場很整潔, 內有不少特式食品.



再逛TWG, 我會用金碧輝煌來形容鋪內的陳設, 用哂苶罐來做牆上裝飾, 令我大開眼界.

總是覺得新加坡這地方很強調綠化, 四處都能見到一些樹木.

出名的班蘭蛋糕店, 一定要試吓.




又有一些好有懷舊氣息的食肆.

這間TEXAS Chicken 的招牌和我們加國的CHURCH Chicken 很相似


上機前, 因我在機上是吃不到東西, 所以要嘆吓Bengawan solo 的班蘭芝士忌廉卷蛋, 再加一杯拉茶.  可惜卷蛋不是我預期的好吃, 芝士忌廉不夠滑.  可能Bengawan solo出名是班蘭蛋糕,不是卷蛋.   之前在另一店舖試食另一品牌的班蘭蛋糕, 都好好吃, 但我倆無可能吃下一個蛋糕, 而班蘭蛋糕又好像沒有單件或細型蛋糕. 




2 comments:

  1. 我對班蘭系食物沒有特別大嘅喜好,唔知係咪我味蕾有問題呢...

    見到綠色系甜品就以為係綠茶味,所以食親開心果味甜品都會覺得點解無茶味嘅?!

    見到黃啡色醬汁就當係咖哩,所以食親葡國雞就會諗點解無咖哩味?!

    好鬼癲!XDXDXD

    ReplyDelete
  2. 我真係唔係幾明點解個個遊客都覺得Bengawan solo班蘭蛋糕咁好食,我食過但係唔會再買,各有各口味。

    ReplyDelete