Wednesday 7 February 2018

香港,京阪神2017 Day 5B - OCT 22, 2017

今天有成大半日去參觀景点, 除早上食了自助早餐外, 一直去到兩三點都無野落肚.  颱風關係, 外面風大雨大, 很多餐廳及大丸樓下超市內的食店也爭著減價, 有串燒特價, 又有飲品半價。 太餓沒有花時間慢慢睇, 求其揀了間餐廳坐下, 休息一吓.












揀這個套餐套貪佢有好多野食, 一次過可食旦包飯, 炸虾及牛扒, 仲有餐湯, 甜品及橙汁. 食飽飽後, 又再繼續在四条通行行.
** 從來都唔知道年輪蛋糕是這樣擺放的 **
在四条通行吓睇吓, 好快又過了幾小時, 又係時候吃晚飯了.  記得昨經過一間迴轉壽司, 門口排哂大隊, 於是今晚打算去試試.  怎知......

中伏了!  原來這間迴轉壽司大部份的客人都是旅客, 因這壽司店在大廈地庫, 從外面是看不到店內情況.  這裡的壽司不難吃, 但又不可說好吃, 加上不是我想像中的傳統及地道, 心理上自然扣了分.  

                                                                                                   **  我最愛有船這碟賣相  **

我沒有太大心情我 Honey 又無乜所謂.  於我決定留肚去找我喜歡的食物, 就是滑旦豬扒定食.  只是普通一間24小時連鎖店, 但熱辣辣, 食.

留在京都的日子完結了, 明天去神戶啦.

1 comment:

  1. 一個套餐有咁多款食物選擇,見到都開心,比我都揀佢。:)

    ReplyDelete