Monday 5 February 2018

香港,京阪神2017 Day 5A - OCT 22, 2017

因為颱風關係, 時代祭罕有地在今年取消了. 亦因為這個原因, 京都皇宮今日全面公眾開放.  酒店工作人員說, 京都皇宮平時是需要預約, 你們沒有時代祭去, 可以考慮去京都皇宮.


未去京都皇宮前,先在酒店嘆個自助早餐.  早餐好豐富,有好多好野食。從未吃過納豆的我, 終於有機會試吓. 但...真係唔多好食, 連我旁邊的英國夫婦都覺得唔好食.  他們說有点怪, 同他們以前吃過的有些少唔同.

** 圖下綠色的是奇異果醬, 用來吃乳酪 **

吃飽後, 出發去皇宮啦!  外面雖然大風大雨, 但一場嚟到, 無理由留係洒店.




我覺得京都皇宮無乜野睇, 志在叫做嚟過, 時間緊迫的旅遊人士無必要可以唔去. 接著我們很去了二条城.  因為不淮拍照, 所以只有在門外拍吧!


入內參觀期間, 發現有旅客又唔守規矩.  話明二条城內不淮拍照, 但有人照用手機拍照去破壞展覽品, 工作人員當然禮貌地上前提醒, 但這班生番一見工作人員已行開, 就通風報訊其他團友可繼續拍照; 他們這些行為真的真的很可恥.  我人甚少多管閒事, 我睇唔過眼他們這些行為, 終於用英文開囗告訴他們, 這裡是不淮拍照.  我心想若給我看到你們再拍照, 我會向工作人員投訴.其實大家都是出外遊玩, 好地地唔得既, 係要搞到神憎鬼厭.






No comments:

Post a Comment