Wednesday 29 October 2014

愛上貓頭鷹

由2012開始,不知什麽原因,竟愛上了可愛的貓頭鷹。無論是T裇,杯子甚至乎飾物,總之我覺得他們可愛而價錢又合理,我都不會放過他們。很多朋友都知我近期的喜愛,見到一些同貓頭鷹有關的產品都會拍照给我看,甚至乎會買下來送给我。早排行Target, 發現有對貓頭鷹盬及胡椒樽,$4一個,已心旭旭想買下來,但心想家有這些樽多的是,所以便閣置了。怎知相隔個半月,價錢竟然由$4減到$1.19一隻,我真的找不到其他理由不把它們買下來,最後連埋税$2.7都唔駛,把它們收養了。
怎知三日後再行Target, 貨無乜剩, 竞然仲要加番$4隻, 好彩入多咗對! : )

1 comment:

  1. TaTa Source:
    ~你喜歡貓頭鷹, 應該同我鐘意Hello kitty咁上下. 哈哈~~
    ~但估唔到啲清貨貨品, 會去返原價賣

    ReplyDelete