Thursday 29 February 2024

2023 日本遊輪之旅 DAY 8 - 在海上

今天我們在海上,我們在遊輪上四處拍照, 吃吃喝喝, 又去看了一些音樂會和表演.
早餐, 我最愛粉紅西柚, 非常甜及多汁
吃飽在遊輪上四處走走兼拍照
又去聽吓歌仔
提早吃晚餐, 之後睇表演
印像中我的洋蔥湯好鹹, 但三文魚就唔錯
從高知前往釜山的旅途中很大浪, 吃了藥戴了防暈手鐲都仍是頭暈, 看完表演返房途中, 有段路行不到直路, 有D想嘔, 好彩無事定得住!

3 comments:

  1. 可惜呢,我以前好like呢間船公司嘅洋蔥湯架!

    每次主子戴防暈浪手帶,我都好好奇係咪work,因為佢都依舊暈浪^^”

    ReplyDelete
  2. 防暈浪手帶 - 對我唔多work.

    ReplyDelete