Friday 14 July 2023

我的旅遊日記 - 2023.01.01 (香港)

今天要告別香港啦! 臨飛前要睇吓仲有乜野未買, 仲有乜野未執同仲有乜野想食. 基本上都七七八八, 只是作最後衝刺. 午餐在大家樂, 今天才發現大家樂是使用機器炒粉,麵,飯. 員工跟隨調味及配料放進機器內一起炒, 一次可以操作兩三部機器.告別香港前都是食魚蛋, Honey食炸脾, 我再加個咖哩角來懷舊一番.
在港期間, 和朋友說起網路人氣蛋糕店Lam Lam Li Bakery. 我每次回港都仍未有機會食, 所以朋友建議臨上機前, 她買外賣回家, 晚上留在家裡吃飯, 並一同分享甜品!
甜品有原味 (彩虹色), Earl Grey, Passoniate Fruit & 抹茶. 最喜歡抹茶, 有抹茶流心! 一眨眼整個月的旅程已完結, 2022年最開心是整個回港行程沒有任何阻滯, 又和我的親人終於相認, 非常非常感恩! 已約定和我的親人好快見面.

2 comments: