Wednesday 6 February 2019

恭喜八婆

No photo description available.
我好少在加國咁樣過新年,在大年初一,夜媽媽凍冰冰的晚上 (-5),走出去戲院,睇套賀歲片。笑吓又開心吓!
No photo description available.
電影得啖笑,是拍比香港人看的香港電影.   不是在香港土生長,  好多位是唔會明的!   故事結構簡單, 圍繞著要找一樽人奶去講述友誼.   縱使電影內的時空交錯有些不對及不現實, 例如警察行BEAT期間,  可以私下同朋友開商討找人奶一事,開完會又繼續行BEAT.  另外下屬因為整見惡上司一樽人奶,  又可走出Office私下同朋友見面而惡上司完全沒有察覺.   

我知睇戲要投入,  不要駁戲. 新年入場嘻哈個半小時, 雖然是有很多位, 但香港本特色.  
我最有共鳴是"朋友少見面會無所謂, 最怕是知道什麼原因,朋友慢疏遠你". 你曾有此經歷嗎?

3 comments:

  1. 恭喜發財,心想事成,身體健康!

    ReplyDelete
  2. 如果我收到明確嘅被“疏遠”信息,我都會同對方保持距離,一來唔想受傷,二來我會覺得對方無咗我呢個朋友係佢損失大啲,哈哈! 有時候,對方疏遠自己唔一定係友情出現問題,可能係對方生活不太如意,有心避開從前嘅朋友。我想好奇下妳嘅共鳴就真。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 朋友巳慢慢疏遠, 到現在仍未知原因, 我也認同你的說法:"可能係對方生活不太如意,有心避開從前嘅朋友"

      Delete