Monday 3 December 2018

溫哥華的幸福堂

今晚吃完飯,專登同Honey来捧昨天才開張的幸福堂場
Image may contain: 2 people, indoor
推開門, 店內巳濟 滿很人.排隊期間,老板說只剩下20杯古法黑糖珍珠鮮奶,我前面還有八個人。
Image may contain: food
** 古法手炒黑糖珍珠 **
No automatic alt text available.
到我購買時,前面八個客全已買哂20杯黑糖珍珠鮮奶。但老板超友善,不想顧客白跑一場,免費赠送飲品優惠卷給剩下的顧客。由於他知我從老遠跑來,還額外送多杯飲品给我
Image may contain: drink
選了水母勇闖大海洋及一夥葡萄柚鮮綠茶。葡萄柚綠茶,超讚。水母那杯是藍莓味,過甜,不是我口味。
Image may contain: people standing
店內有簽桶玩, 有簽抽及解簽
Image may contain: indoor
我唔死心, 下次一定要試試他們的招牌飲品 - 古法黑糖珍珠鮮奶!










4 comments:

  1. 同妳一樣,我都會唔C心要再試...又會咁嘅,8個人買哂20杯@_@!,我“天真”地以為最多每人買兩杯啫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TO無呀,可惜。Btw, Nana's Green Tea 都係Vancouver 有,我地無呢。^^"

      Delete
  2. 老板真係好人事,生意應該會更好。

    ReplyDelete