Saturday 3 November 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 15 MAY 03, 2018 (旅程結束+ 7-11 咖哩魚旦)


快樂嘅時光話咁快就黎到尾聲啦, 今天一早便要離開香港啦!  在港期間, 朋友跟我說上次她接機時, 發現有個男孩在7-11買定盒咖哩魚旦接女朋友機,她說這男孩除So sweet外, 還提我7仔的咖哩魚旦唔錯.   既然係咁, 在機上我吃不到食物, 就吃過咖哩魚旦, 燒賣做早餐吧!  其實7仔的奶荼都可以的.

















入押後又見另一甜品店, 貪得意影吓相作為留念, 綠茶芝麻撻, 味道唔知夾唔夾呢?

2 comments:

  1. 我都係,每次喺亞洲返加拿大臨上機前定必食到肚滿腸肥至走人,唔太喜歡喺飛機上食野。

    ReplyDelete
  2. 我剛從羅省回新加坡,臨上飛機前打包個豬排包上飛機,DD開心到哩。。。哈哈哈。

    ReplyDelete