Saturday 7 April 2018

香港,京阪神2017 Day 15 - NOV 01, 2017


今早要陪老人家看醫生, 在診所等待期間, 見條魚不停向我張大個口, 我又無野做, 影底你個大口樣先!

中午好友請我食自助餐.  他之前自已食過, 知道我是綠茶同榴槤 Fans, 所以專程和我來吃多次.我覺得在温哥華沒有好吃的自助餐, 若要找好吃的, 便要去LAS VEGAS.  所以我每次回港, 都會抽時間去食自助餐.

以前在銅鑼灣Habitu 吃過下午茶自助餐, 至今仍記得那件茉莉茶蛋糕的味道,  可惜現在Habitu 再沒有自助餐吃了, 而我四圍吃仍找不到同級的味道. 今次試 Hotel Icon - The Market, 好像是給學生實習的酒店.餐廳環境好北美, 連服務也是.  當用餐時, 會有經理走過來, 問你今天食物O唔OK?

食物好多選擇: 印度, 星加坡, 泰式, 日式, 中式, 西式.  自助午餐有多款扒類, 不是Prime Rib, 全是Grill 的牛扒及羊扒.




有片皮鴨食

甜品款式多, 有好多榴槤及綠茶甜品.

甜品真係好好食, 綠茶味濃, 榴槤味香, 吃了一件朱古力茉莉蛋糕, 好平衡, 朱古力沒有搶去茉莉花香味道.  我覺得這是做荼味甜品最難之處.











我見到後面枱的女客人, 剩吃蟹脚都三碟, 自問真係無本事, 所以只揀最想吃的東西.

最愛有迷你海南雞飯及迷你喇沙!  還有燉湯

Honey 的迷你鴨肉米粉

吃飽飽, 又係行街消化吓!  經過美心現場烘焙, 我覺得有個出爐各種麵包時表好正, 讓客人知道幾時有新鮮麵包食.  對於一班包痴, 新鮮麵包可以令佢哋食唔停口.  好彩我不是麵包Fans!







1 comment:

  1. 有次返港本來一早預約去同一間酒店食semi buffet brunch但主子臨時改變主意,無計啦,嗰日佢生日,大哂嘛!

    ReplyDelete