Tuesday 27 March 2018

香港,京阪神2017 Day 11 - OCT 28, 2017

今早要去吃魚旦粉, 很多在加國朋友都大力推介江仔記, 因為佢有魚扎食.  途經灣仔的甘牌燒鵝, 星期六早上十一点已排哂長龍, 好誇張!

又見扮懷舊店舖車仔麵, 仲有鼎爺私房菜在銅鑼灣V Point  21樓

去江仔記吃魚旦粉, 印象中我可能中學年代吃過, 不過那時無現在咁為食, 亦唔識分好食定唔好食.  加上不是太多店鋪有魚扎食, 我就更加要去啦!

吃魚旦粉時, 和我們搭枱的客人, 竟然問我江仔記魚旦粉是否很出名?  我跟他說應該都算出名, 但我不確定, 因我們不是本地人.  言談之下吃, 原來對方是來自多倫多, 大家都是來自加拿大的遊客, 自然有很多話題.  他們講吓多倫多的生活, 我們又講吓溫哥華, 又交流吓香港邊到有好野食等.

吃完魚旦粉. 坐叮叮去了上環.  讀小學時, 我經常在這區陪迴. 以前日日見到公利, 無乜感覺.  移民後,  沒有太多機會飲蔗汁, 現在一返香港, 若來這區,必會飲蔗汁.  今次去上環, 目的是PMQ 元創方. 以前是荷李活道警察宿舍, 被評級為三級歷史建築.  2014年把這歷史建築物活化成一個創意中心 - PMQ 元創方.  這裡的租戶大多為香港新晉創作企業家為主,提供創意禮品、自家設計時裝、生活家品等等.








喜歡這概念, 把煲個中藥的藥渣製成肥皂, 不用浪費.

PMQ 元創方門內的設計- 單車位置是警察宿舍內的露台, 仲有後樓梯.


離開元創方, 見PMQ對面有店舖售賣北京兔爺 (北京老傳統玩具), 又走入去看看.



晚上約了好友去北角渣華道街市內的東宝小館吃飯.  上次回港已經想試, 但沒有時間, 所以今次要找機會去.  剛巧那天是周六, 又近萬聖節, 比我們遇上班鬼仔鬼妹慶祝萬聖節, 個個扮到入型入格, 好有氣氛.  十點後就更有氣氛, 東宝小館會爆機狂播音樂, 一個熟食中心即時變了著咗燈嘅Disco, 個個飲住洒都好High!

最正係用戰鬥碗飲洒



個個讚蒸馬友好吃, 連唔多吃魚的我都說唔錯.  牛仔骨同紅咖喱都唔錯.   還有東宝自己溝出來的洒 - Vodka + 花彫. + .......




No comments:

Post a Comment