Saturday 4 May 2019

The Alley

Image may contain: outdoor

上星期登陸温哥華, 很多人慕名而來.
Image may contain: 4 people, people standing
我也是被這隻鹿吸引著, 差不多一小 時排隊.
No photo description available.

No photo description available.

Image may contain: outdoor
终於試了。
Image may contain: plant

抹茶黑糖珍珠好飲,但黑糖珍珠鮮奶,我較喜歡幸福堂。

4 comments:

  1. 排一小時,我應該唔會。kekekekee

    ReplyDelete
  2. 好落後呀我,兩間都未幫襯過,不過要大排長龍嘅話,我都會情願等下先去。^^”

    ReplyDelete
  3. Alley 唔差, 次次去飲,都keep 到

    ReplyDelete